Recenze

Váš názor je pro nás důležitý. 

Veliká spokojenost

Rated 5,0 out of 5
15. března, 2022

Byla jsem zde velice spokojená s personálem a vedením. Všem velké díky.

Veisová Ludmila

Velmi pohodový kolektiv

Rated 5,0 out of 5
28. února, 2022

Byla jsem spokojená a každé mé přání bylo splněno. Velmi pohodový kolektiv. Děkuji

M. Horálková, klientka

Takovou péči doma poskytnout nemohu

Rated 5,0 out of 5
25. února, 2022

Po hospitalizaci v nemocnici, kde se moje maminka potloukla, jsem hledala zařízení, kde by se o ni mohli postarat. Nechodila, neoblékla se. V té době jsem nevěděla nic o odlehčovacích službách, takže pro mne Arreta byla poslední volba a záchrana. Jednání bylo velmi rychlé a maminka putovala z nemocnice rovnou sem. Když se z pobytu vracela, chodila, oblékla se, byla schopna se o sebe postarat.

Služeb Arrety od té doby využívám poměrně často. Přesto, že maminka musí třikrát týdně na dialýzu, není to žádný problém. Naposledy se o maminku starali, když měla zlomenou nohu a byla šest týdnů skoro upoutaná na lůžko. Teď opět chodí a sama se obléká.

Přes počáteční rozpaky se sem maminka těší, vždycky tu fyzicky i mentálně ožije. Je mezi lidmi, hraje tu „Člověče nezlob se“, nebo karty. Zná se s personálem, který jim vždycky připraví nějaké aktivity a chodí s nimi ven. Pokud je třeba, sestřičky z domácí péče tu zajišťují zdravotní péči. Jakýkoliv zádrhel okamžitě řeší a já jsem o všem ihned informována.

Se zaměstnanci tohoto zařízení jsem moc spokojená, ale hlavně mamka si je hodně chválí, a já mám dobrý pocit, že vždycky, když ji tu nechávám, je o ni perfektně postaráno a je nadmíru spokojená. Já bych jí takovou péči doma poskytnout nemohla, protože bych to fyzicky nezvládla. Mamka by určitě nebyla v tak dobrém stavu, v jakém je.

Vašatová, dcera

Když maminka nevolá, vím, že je spokojená.

Rated 5,0 out of 5
18. února, 2022

Mamince je 90 let. Od svých čtyřiceti je v plném invalidním důchodu Po vleklém léčení zubu se jí vytvořil hnisavý absces v mozku, následovala náročná operace hlavy, a do práce už se pak nikdy nevrátila. Ovdověla před téměř třiceti lety. Stejně dlouho bydlela v Hradeckém Domě s pečovatelskou službou Harmonie I.

V roce 2016 se jí život znovu zkomplikoval. Nejprve překonala náročnou operaci žaludku, následně v roce 2018 minerální rozvrat. V obou případech to již vypadalo, že zemře, ale nakonec se ze všech potíží dokázala s pomocí pečovatelské služby zotavit. Míra soběstačnosti se u ní ale výrazně zhoršila – pečovatelská služba už do jejího bytu docházela třikrát denně.

V únoru 2021 doma upadla a zlomila si ruku v zápěstí. Situace začala vyžadovat daleko větší rozsah péče, než byla pečovatelská služba schopna pokrýt.

V té době nás poprvé zachránila odlehčovací služba Arreta.

Maminka tu našla péči a pomoc, jakou potřebovala. Šest týdnů se sádrou, pak potřebná rehabilitace. Maminka byla spokojená a velmi se ulevilo i nám. Věděli jsme, že si nemusíme každý den dělat starosti.

Pobyt v Arretě jsme ukončili po vyčerpání maximální možné doby pobytu. Měla jsem velkou starost, kam maminku umístíme. Péči doma nejsme schopni zajistit a její stav neumožňoval návrat do Harmonie. Ani maminka se tam už vrátit nechtěla.

Rychlé řešení situace nabídla LDN v Hořicích. Netrvalo ale dlouho a začaly zoufalé telefonáty. Maminka požadovala návrat do Arrety. Podmínky v LDN jí nevyhovaly.

Když se v Arretě znovu uvolnilo místo, okamžitě jsme využili možnosti návratu. Bylo léto, maminka byla nadšena z procházek venku a výletu s opékáním buřtů. K péči neměla žádné připomínky. Byla zkrátka spokojená. Telefonáty ustaly a my jsme si na chvíli oddychli.

Na podzim bylo opět nutné řešit pobyt v jiném zařízení. Vyjednala jsem pobyt v odlehčovací službě v Chlumci nad Cidlinou, kde matka bydlela v jednolůžkovém prostorném pokoji vedle východu na terasu, kde se mohla s chodítkem procházet na čerstvém vzduchu.

Jenže – opět telefonáty! Ani tady se jí pobyt nelíbil. Když jsem přijela na návštěvu, našla jsem jí na pokoji, jak si sama prohlíží karty, aby se trochu zabavila. Pohled na ni mi vháněl do očí slzy. Chyběl jí kontakt s lidmi. Ani péče, kterou potřebuje, nebyla taková, jakou ji znala z Arrety,

Po dvou měsících jsme naštěstí opět dostaly možnost návratu do Arrety. Tady je maminka doposud. Mám velké obavy z okamžiku, kdy ji bude třeba znovu stěhovat. Máme podané žádosti o přijetí v několika domovech pro seniory, ale zatím je všechno beznadějně obsazené. Doufáme, že se nakonec povede najít mamince místo, které jí bude vyhovovat stejně jako Arreta.

Macháčková Zdeňka, dcera uživatelky odlehčovací služby

Martin

Rated 5,0 out of 5
18. února, 2022

Vážení a milí,

Ráda bych se se všemi podělila o péči, kterou vyžaduje tělesně a mentálně postižený klient na vozíčku.

Sama se starám o takto postiženého syna v domácím prostředí. Velkou, a neocenitelnou pomocí je pomoc asistenta.

Ovšem mně „zradilo“ zdraví. Musela jsem nastoupit do nemocnice na delší vyšetření. Nastal problém, co se synem Martinem, který potřebuje neustálou péči. Našla jsem umístění v Domově seniorů v Horní Jelení. Ovšem zde jsem nebyla vůbec spokojená (péče, jídlo).

V roce 2017 jsem měla podstoupit operaci srdce. Opět jsem hledala umístění pro syna. V tomto případě jsem měla štěstí, našla jsem Arretu. Přijetí vedením zařízení v čele s paní ředitelkou bylo velmi srdečné a bezprostřední.

Syn Martin byl přijat velice hezky, laskavě, a hned bylo vidět, že pečovatelky a pečovatelé mají zkušenosti s prací s takovými klienty. Všude pohodová nálada, čisto, dobré jídlo.

Martin je podle svých možností zapojován do akcí, které domov pořádá, nebo se účastní alespoň jako divák.

Poděkování a dík patří všem, kteří se starají o klienty. Všem přeji hodně zdraví, pohodu v někdy až nadlidském vypětí.

Moje spokojenost = na nejvyšší úrovni.

Všem bych přála, aby dobře dopadla rekonstrukce.

Jana Nejezchlebová, matka

Veliké poděkování.

Rated 5,0 out of 5
23. ledna, 2022

Chci touto formou moc poděkovat všem zaměstnancům, sestřičkám, soc. pracovnici i panu ekonomovi, který okamžitě reaguje na jakýkoliv dotaz i když se netýká plateb. Všem veliké poděkování. Mám tam maminku o kterou nejsem schopná se již starat, sama mám veliké zdravotní problémy, ale mohu být v klidu, protože je o ní moc dobře postaráno. Děkujeme moc. Vážím si Vaší práce i Vás.

Marková Dobromila,Rousková mamka

Odpočinula jsem si

Rated 5,0 out of 5
23. prosince, 2021

Děkuji za pobyt, který tady byl super. Odpočinula jsem si duševně, hodně mi to pomohlo. Mockrát děkuji všem. Děkuji zaměstnancům a vedení, jste srdíčka.

Šomšágová

Krásné Vánoce

Rated 5,0 out of 5
23. prosince, 2021

Děkuji všem ošetřovatelkám a ošetřovatelům za jejich péči a starost o nás klienty. Přeji proto všem k Vánocům a novému roku hodně zdraví a štěstí. Navíc velmi spokojenou klientelu.

Kamas Karel H.K.

Otakar

Rated 5,0 out of 5
16. prosince, 2021

Po hospitalizaci v nemocničním zařízení Hradec Králové – Hořice jsem se dostal do Arrety, kde jsem strávil tři měsíce. Prostředí je tu na dobré úrovni, ubytování dobré, stravování dobré – velké porce, ošetřovatelé hodní a rozumní. Proto děkuji vedení Arrety za péči a všem zaměstnancům přeji šťastné a veselé Vánoce a nový rok.

Otakar Podlipný, klient

Poděkování za péči

Rated 5,0 out of 5
6. listopadu, 2021

Vážená paní ředitelko.

Dovolte mi, abych touto cestou Vám poděkoval za poskytnutou péči po celou dobu mého pobytu ve Vašem zařízení.

Můj dík patří všem pečovatelkám, pečovatelům a všem ostatním pracovníkům, kteří se o mně starali na vysoké, profesionální úrovni. K poděkování se připojuje též moje manželka, která tou dobou byla v lázeňské léčbě.

Ještě jednou moc děkuji. S úctou

Zdeněk Havlíček

Váš názor je pro nás důležitý.
Budeme rádi, když se s námi o něj podělíte.